søndag den 20. marts 2011

Forår,fregner og fri.

Hvor har det dog bare været en skøn weekend..
Varmen sneg sig stille og roligt op på 13 grader og nok lidt ekstra i solen, og hvor var det dog også på tide, ihvertfald savnet hos mig.... Så det gik stærkt med at få noget tøj på og komme ud, men så blev hele dagen også nydt udenfor, tænk sig sidde i læ på en soldækket terrasse med en kop kaffe i hånden og bare lytte til 3 unger der griner og hygger sig.    uuuuummmmm, det er som at blive født på ny..
Det var også dejligt at se, hvordan en helt ny verden er åbnet sig for Frederikke, hun hyggede sig og alt skulle undersøges og enkelte ting måtte også lige smages ... Det kunne jo være det smagte godt ???




Jeg fik også ordnet haven så den er helt klar til et sommerblomster boom på et tidspunkt, hold da op hvor jeg glæder mig,  alle mine krukker stod nærmest og råbte efter blomster og hele haven skriger efter farve...
Kom så med nogle flere + grader og mere sol så jeg kan komme igang..
Jeg skal også her i foråret, have malet et par træstole og et bord samt min gamle liggestol, jeg er bare i et mindre dilemma, for jeg ved slet ikke hvad farve jeg skal male det i ... men det kommer nok...

I kan ellers også tro at sandkassen er blevet indviet her i weekenden, der er blevet lavet til en zoo, med masser af dyr og maskiner, rigtig drengeleg...  der har også været fart over feltet, lidt som en flok aber der har været låst inde alt for længe, så der er brugt godt med energi og det var bestemt ikke svært at lokke dem i seng om aftnen...

men selvom jeg også selv har været godt brugt om aftnen nåede jeg da at få syet en kjole til Frederikke, den er (syntes jeg selv ) blevet rigtig fin...
Og så sluttede en dejlig weekend af med lidt søskenkærlighed... så skal jeg ikke bede om mere..
Håber i alle har haft en dejlig weekend..... og mere forår tak....

1 kommentar:

  1. Uhh er lidt misundelig på jeres weekend det ser jo fantastisk ud. Vi har været på gu´ved hvor mange familiebesøg bestemt hyggeligt meeen ville nu godt have været hjemme i haven også :-)

    Knus

    SvarSlet