fredag den 11. marts 2011

Smølfer,abe,kanin og en enkel ninja

På grund af alt for meget sygdom herhjemme, er det først idag at jeg er kommet igang med at få syet vores smølfedragter, øv hvor er det bare irriterende med et tidspres hængene over hovdet, og så er det endnu værre at få taget sig sammen.
Men jeg fik dog idag syet min mands dragt, helt igennem et skønt syn.. min egen dragt må jeg vente med til imorgen da der desværre gik mere stof til benene end først beregnet, så jeg må lige et smut forbi butikken imorgen, efter noget stof til mine egne ben !!!
Der er også deadline imorgen, da lørdag består af barnedåb, og søndag middag kommer resten af familien udklædte herover, så der skulle der gerne stå 2 smølfer klar til at modtage gæster...  Jeg er bange for at der skal et par nattetimer i brug her.. jeg ligger billeder ind når søndagens fastelavn er overstået...  ungerne er klar heldigvis, men vi skal også lige have pyntet op og dekoreret 2 tønder og bagt fastelavnsboller..... GOD TID......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar