tirsdag den 15. marts 2011

Bedst som jeg troede !! HJÆLP !!!

Ja som overskriften fortæller, var jeg i min bedste tro .... men nej....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg var ellers overbevist om at vi kun var 5 der havde fast adresse her, men igen igen er de små kryb flyttet ind, og ligner bestemt ikke nogle der har travlt med at fraflytte igen.. måske kan det skyldes at 3 unger til tider krummer lidt ekstra på gulvet, men hvad var så deres undskyldning dengang der ikke boede nogle unger her !!!!???? 
- Ja jeg snakker om de her fyre
De kommer simpelthen ind alle steder, så en bekæmpelse virker ganske enkel uoverskuelig....
Myrelokkedåser er heller ikke en mulighed da vi har en lille pillefinger der med garenti ville undersøge dem ned til mindste detalje ... pulver prøvede vi også sidste år men det tør jeg heller ikke ... igen den lille dames skyld....
Men jeg er bare så træt af dem, og syntes efterhånden at de flytter ind tidligere og tidligere for hvert år....
Jeg havde ellers håbet at de var frosset nede i et stykke tid endnu, men nej.!!!
Jeg håber at der er nogle derude der kan hjælpe, med et godt trick,
HVORDAN BEKÆMPER I MYRER ???????? alle gode ideér modtages, da jeg er ved at være desperat..


                                      MYREBEKÆMPELSENS 1. DAG ER SAT IGANG.

Gitte.

3 kommentarer:

  1. Har desværre ingen gode råd mod myre, har heldigvis aldrig blevet invaderet af dem :)

    SvarSlet
  2. det skal du være glad for, for det er til at blive tosset af...
    Indtil videre er støvsugeren blevet myrens største fjende, det er hurtigt og effektivt, men er også fast arbejde...
    gitte

    SvarSlet
  3. Lad dem være de smutter når sæsonen er slut, find evt en høj semi tynd beholder og fyld den med jord smid lidt myrer deri og vupti timevis af underholdning og sjov lære for børnene :)

    De gør ingenting, de stjæler måske et sukkerkorn eller to..
    Du må kom over din frygt for modernatur hun vil være her længe efter både dig og din børn er taget herfra
    Rigtig god dag
    Vh Casper

    SvarSlet