onsdag den 3. april 2013

Så er det tid ...

Som skrevet så har jeg besluttet at det er tid til en lille oprydning på bloggen, det er efterhånden et stykke tid siden at den har været ryddet ordenligt op, og efter nærmere gennemlæsning er den ikke helt up to date  mere... Det vil jeg bruge lidt tid på at få gjort, så jeg håber at i vil kunne finde rundt herinde alligevel...
Jeg beklager hvis det roder herinde... men det skal nok blive godt tilsidst  :-)

Jeg har også været nød til at sætte den åndsvage kode på til mine kommentarer, da jeg desværre er ramt af en pokkers masse ret upassende spambeskeder.. (ihvertfald ikke lige passende beskeder til denne blog :-)  )
Håber i vil blæse på de koder og stadig ligge jeres søde kommentarer...  :-)

                                                                                 billede lånt på google.




Vi skrives ved på den anden side af oprydningen...

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar