torsdag den 4. april 2013

Pastel universet .......

Så fik jeg da brugt temmelig nogle timer på bloggen, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er tilfreds, det må jeg finde ud af de næste par dage, når jeg har vænnet mig til det nye look.
Men jeg har da fundet ud af at jeg i den grad har bevæget mig ind i det pastelfarvet univers, det må være solens stråler der inspirere til det.
Vi snupper lige et pastel billede fra den virkelige verden, samt min lille inspirationskilde...

Jeg har bare en ting der virkelig driller mig, og det er den der hedder "sider" den underlægger der er under headeren, jeg kan ikke få det til at se ud som jeg vil.
Jeg vil meget gerne have at det skulle være mit stjerne tema der skulle være der, altså stjerner man kunne klikke på istedet for at det bare er en lang række med tekst..  giver det mening og er der nogle af jer der ved hvordan man får det til at være stjerner


Jeg håber at der er nogle af jer der kan hjælpe derude
Håber ellers i kan lide det nye design

Gitte

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er et rigtig skønt design! Jeg kan bare ikke rigtig hjælpe dig med underlæggeren (ja hvad skal man kalde den?). Jeg har selv haft rigtig mange problemer med den.. Og droppede den så da tålmodigheden ikke rakte længere! :-)
    Følger lige lidt med herinde ;-)

    SvarSlet