tirsdag den 23. april 2013

Trendsales # 10

Så er der ikke længe til "mors dag"  genialt koncept egentligt........ og dog ! ??
I den anledning handler mit  Trendsales indlæg denne gang om mors dag, og hvad man kan gå og drømme om ens børn har pakket fint ind til deres mor.... Man har vel lov at drømme lidt, og hvis de små kunne manøvre rundt inde på trendsales ville de lynhurtigt finde ud af at der er mange penge at spare på alle de fine ting deres mor går og drømmer om !!!!!!!
Ej spøg til side, egentlig ville jeg blive mest glad for en lille hjemmegjort gave fra de små, hvis vi overhovdet husker dagen herhjemme....
Men jeg har fundet lidt forskelligt inde på trendsales som da ikke ville være dårligt at få som en fin lille gave .
Jeg har denne gang valgt at hoppe lidt væk fra mine normale rammer for mine ts indlæg, nemlig "eget design" indlæg.. Denne gang har jeg søgt efter ting der ikke er eget design...
Nu til lidt billeder af lækkerier der er til salg på trendsales lige nu













Det var mit bud på nogle skønne mors dags gaver....
hvordan har i det med mors dag ????
Læs mere om mors dag på Trendsales lige  Her " mors dag info"

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar