torsdag den 15. september 2011

Øv øv og øv igen

Bedst som vi sidder og spiser denne ret igår
stegt flæst med persillesov, siger det bare knæk..... What ??????
Mig ud i spejlet og kigge, og  arrr  fu..... og alt det der, min ene kindtand er der knækket en flig af, SHIT.
Så idag måtte jeg så en tur til tandlægen, gudskelov var det bare en lille flig af tanden som hun kan fylde ud, uden nogen større behandling.. Tak for det, siger jeg.. der slap jeg med skrækken .. og ikke mindst et ordenligt dyk i pengepungen... puhaaaa.
Men inden tandlægebesøget var vi også lige en tur forbi valgbordet for at sætte et X,
Nu er vi alle 5 hjemme ( det er lang tid siden vi har været samlet på en alm. hverdag på dette tidspunkt)
de 2 mindste snork sover, de 2 store "drenge" spiller Mario Kart, og jeg sidder plantet her foran mit legetøj med en god kop kaffe.
Iaften tror jeg at vi skal have flydende kost :-)   haha.

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar