mandag den 26. september 2011

Mig A-Z

A. Age: 31 år på bagen
B. Bed size: 140x200
C. Chore that you hate: ALT hvad angår vasketøj ( 5 mennesker kan jeg fortælle, bruger en hel del)
D. Dogs: Er  ikke ret glad for hunde ( kun dem jeg virkelig kender)
E. Essential start to your day: At severe morgenmad, og gøre Sebastian klar til skole.
F. Favorite color: Det er nok i øjeblikket lilla og gul.
G. Gold or Silver: sølv
H. Height: 166 cm
I. Instruments you play(ed): Jeg er bestemt ikke musikalsk, men spiller en ret god luftguitar
J. Job title: Hjemmegående husmor
K. Kids: Sebastian december 2004, Christian december 2007, Frederikke marts 2010
L. Live: Odense
M. Mother’s name: Ulla
N. Nicknames:   Ikke rigtig nogle
O. Overnight hospital stays:   Da jeg som 6 årig brækkede mit ben, og 1 overnatning med drengene da de blev født ( patienthospitalet) Samt en uge, fordi jeg uden videre mistede synet på det ene øje, det kom dog igen og de mente at det var stress.
P. Pet peeves:  Når folk udviser en liggyldighed over for hinanden, det kan give mig en rigtig øv fornemmelse helt ned i maven.
Q. Quote from a movie: Citat fra venner " We were on a break " elsker bare den serie....
R. Right or left handed: højrehåndet, venstre virker bestemt ikke...
S. Siblings: En lillebror som er 3½ år yngre end mig
T. Time you wake up:  Det afhænger af hvornår ungerne pusler rundt, men som regel kl. 7.00
U. Underwear:   Det der ligger øverst i kurven
V. Vegetable you hate: Bladselleri  og tror aldrig jeg bliver glad for det.
W. What makes you run late: når jeg igen igen glemmer at jeg har 3 børn der ikke altid sammenarbejder.
X. X-Rays you’ve had:  Ben, tænder, hoved.
Y. Yummy food that you make:   boller i karry.
Z. Zoo animal: Elsker at se på aber og giraffer ( dem tror jeg aldrig jeg bliver træt af at kigge på.)



 
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar