mandag den 12. september 2011

Det får stadig hårene til at rejse sig, og en tåre klemmer sig på.

11. september............. 10 år, det føles som igår, ansigter fra skrækslagende mennesker der er i chok, folk der bare kigger tomt ud i luften, og ikke mindst de 2 fly der rammer, altsammen billeder som stadig står helt klart for mig og som stadig kan give mig en klump i halsen, og få hårene til at rejse sig ...
Jeg har lyttet med det meste af dagen idag, og jeg kan stadig have svært ved at kapere det hele, det er simpelthen for voldsomt.
Så for ikke at sidde med tårer i øjenkrogen, måtte jeg simpelthen sidde og lave noget,  det kom der så et par nye bukser ud af .
Samtidig kigger jeg ud i haven og ser Frederikke ( der gudskelov ) er intet anende om hvilke dato der er, og hvilke betydning den har,  hun har derimod sine helt egne kampe, der skal kæmpes, det bragte et stort smil frem på læberne da jeg så det...
Hvorfor tage den motorcykel der mangler hjul, når der står 2 ved siden af der har hjul ????

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar