mandag den 22. august 2011

Cupcakes og en køleskabstyv

I weekenden brugte jeg lidt tid i køkkenet da jeg ville prøve at lave cupcakes, ikke at det er nyt for mig, men denne gang skulle jeg prøve at lege lidt med frosting på toppen..
Den ene blanding skulle være med blåbærsmag og den anden med jordbærsmag..
Den første jeg lavede med blåbær gik super fint og det giver sådan en ahh formennelse i maven, DET LYKKEDES og så i først hug, men men men jordbær omgangen gik galt og hvorfor kan jeg bare ikke forstå, det lignede faktisk at den delede sig som om der var olie i .. underligt og øv men så måtte vi nøjes med blåbærsmagen og den smagte fantastisk... Så det er nok ikke sidste gang at jeg laver det på denne måde.
I længere tid har vi også haft køleskabstyve på matriklen, bestående at 2 drenge, og ja, det er mine drenge.
Det er blevet en dårlig vane at de bare vandre ud og snupper noget i køleskabet, ikke at de ikke må få noget at spise, men det er bare meget øv ikke at vide hvad der er tilbage når de først har været på visit..
Nu har vi så her den seneste tid haft besøg af endnu en langfinger Frederikke......  hun har nu også fundet ud af at åbne køleskabet, og her for et par dage siden fangede jeg hende på fersk gerning
En ægte druetyv...


Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar