lørdag den 6. august 2011

Ny nederdel, flyvende datter og nye rammer

Jeg har egentlig længe godt kunne tænke mig at få syet en nederdel, og endelig igår fik jeg lavet en, jeg syede efter de mål der skal bruges til en str. 80, men jeg syntes nu at den er en del for lang da Frederikke endelig fik den på, samt at den skulle strammes ind med 12 cm i elastikken i livet.( og så lille syntes jeg som sådan ikke at hun er )  men det blev fikset og nu passer den ganske fint... ( billederne er inden jeg fik lagt den op)


Jeg fik også lige presset lidt tid ind til at få lavet et par rammer, ganske hyggeligt klistret arbejde, der gav et super fint resultat... nu glæder jeg mig bare til at få billeder i og hængt dem op på væggen
Her idag kørte vi endnu engang i givskud zoo skøn skøn dag hvor der blev brugt massere af tid på den store nye legeplads, og selv jeg kunne ikke dy mig for lige at lege med ... og jeg skal love for at Frederikke fik sig en flyvetur på hoppepuden...

Hun landede ganske fint og syntes at det var super sjov ..så hun hoppede glad videre..
Sidst og ikke mindst kunne jeg slet ikke stå for denne meget afslappede elefant, med fantastisk ben stilling... den gav os et godt grin...

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar