tirsdag den 9. august 2011

Tapet og patcwork, fornyelse i det lille hjem

Hold da helt op, jeg er gået i selvsving herhjemme.. lige pludselig tog pokker ved mig og så gik jeg ellers igang.... Men hvor er det skønt når det står på og ikke mindst når man bagefter er super glad for fornyelserne... Til at starte med puslebordet, jeg var så træt af de kedelige slidte gardiner der sidder rundt om, så jeg fik syet nye gardiner dertil .

Det giver samtidig et godt pust til et ellers helt lyst badeværelse... nu skriger vasketøjskurven så bare til lidt nyt stof også...
Så fik knagerækken i gangen også lige en tur med det nyindkøbte papir.

Igen her skriger stoffet i kurvene på nogle nye farver... men det skal nok komme.
Så gik turen til Frederikkes skuffer de 2 øverste fik også lidt papir på.

Sidst og ikke mindst fik vores bænk i gange lidt kulør også, jeg elsker bare det papir, og så en ordenlig gang lak, så kan ungerne bare komme an´ Det var lidt om hvad dagene er gået med.. men jeg syntes nu der er massere at gå i gang med endnu... som sagt hver gang en ting bliver fornyet, for jeg lyst til at friske det ved siden af op også....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar