fredag den 19. april 2013

Jeg når det jeg når !!!

Nu er 3 uge med lockout en realitet og jeg har den store hjemme, og selv om han er god til at hygge sig også uden at jeg skal deltage, er det bare ikke alverden jeg når rent arbejdsmæssigt, men vi er da heldigvis ude over de problemer med hvad pokker vi skal gøre med hensyn til pasning, da det jo er hjemme jeg arbejder...
Så vi brokker os ikke, jeg håber bare snart der kommer en løsning, som alle parter kan være tilfredse med ikke mindst lærerne og vores unger !!!!!!
Men jeg har da alligevel nået noget, nu mangler jeg bare at det skal i shoppen
Mine næste projekter bliver en masse sommerhatte til både drenge og piger, samt en del drengetøj da det meste efterhånden er solgt.
Her en bunke billeder af det der er kommet gennem maskinen, det meste af dette ligge nu i Frederikkes skuffer så hun også kan blive forårsklar. Men alt sammen kan syes på bestilling i den ønskede str.
















God weekend til jer alle derude....
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar