torsdag den 11. april 2013

2# Jeg tester

I denne omgang har jeg været så heldig at teste Osuma.dk det er et firma som levere dine dagligvarer lige til døren, og yderligere kan du få dine varer fyldt i køleskabet for kun et mindre beløb.
Jeg må mildest talt indrømme at det er et fantastisk koncept, som jeg er overbevist om at rigtig mange kommer til at benytte sig af,
Jeg tror vi alle kender det med at det ikke altid lige passer ind i en travl hverdag, at skulle have handlet ind.
Her kan du sidde i ro og fred om aftnen eller hvornår det nu passer ind i din hverdag eller weekend at klikke dine vare ned i indkøbsvognen, det kan nemlig gøres 24 timer i døgnet og også fra din smartphone
Denne gang var for mig første gang at handle ind på denne måde, og det kunne jo ikke passe meget bedre med tidspunktet da jeg var alene hjemme med alle 3 unger, og manden sendt på kursus i 4 dage.
Da jeg fik læst alt det jeg nu var nysgerrig efter derinde tog det ikke mere end 10 min så var varerne købt og betalt og sat til levering dagen efter.... DET ER DA FANTASTIK......
Udvalget der blev klikket i kurven denne gang var dog ikke verdens sundeste, men det passede med at ungerne og jeg havde aftalt en rigtig film/ slik/ hygge aften, så ungerne var hver især med til at vælge den ting de gerne ville have.
Når du handler dine dagligvarer på nettet gennem Osuma så er det i sammenarbejde med kvickly og Super Brugsen, dvs at der er et godt udvalg af varer ikke mindts økologisk, med også discount produkterne som hedder X-tra.
Jeg var ihvertfald yderst tilfreds med udvalget, og kun ganske få produkter var udsolgte, men det er jo ikke anderledes end det man kan opleve ud i den " virkelige verden"
Her er det der ankom hjemme hos os dagen efter .
Alt dette inkl levering på køkkenbordet og udpakning af pose kunne fåes til 196 kr. ( leveringen koster 29 kr).


Det syntes jeg bestemt ikke er galt, og jeg er overbevist om at jeg vil benytte mig af
Osuma.dk igen ...
Noget jeg også sætter pris på er, at når jeg handler om det er fødevarer, tøj eller hvad det nu er at der er noteret på indkøbslisten er at der følger en god service med, det syntes jeg har en stor betydning.
Det skal jeg også love for at der fulgte med her, en utrolig flink og høflig  ung mand, ankom med varerne og fortalte venligt om konceptet og lidt om hvilke muligheder jeg også havde hvis jeg nu ikke var hjemme til at modtage varerne.
Så jeg stod ikke tilbage med nogle spørgsmål, det var rart...
Sidst men ikke mindst er deres hjemmeside bygget nemt og meget overskueligt op, så den er lige til at gå til.
Jeg har nu tilmeldt mig deres nyhedsbrev, så jeg over mail kan følge med om der kommer nogle gode tilbud.

Men alt i alt er jeg ihvertfald en af den som fremover kommer til at benytte mig af
Osuma.dk

dette indlæg er sponsoreret og jeg har fået betalt mine varer. 

Gitte

1 kommentar:

  1. Det kunne virkelig gøre min hverdag nemmere! Mon ikke det skal prøves :)!

    SvarSlet