mandag den 31. december 2012

Trendsales # 6

Så blev det tid til et lille indlæg fra mig.
Det er første gang at bloggen har ligget forsømt hen i 30 dage..  men en helt naturlig årsag er grunden til det og, det vil jeg kommet ind på i et andet indlæg har jeg har i støbeskeen.
Men dette indlæg skal handle om støvler... Se mere på her på  Trendsales hvor det lige pt er rigtig mange fede støvler til salg ... jeg kunne ihvertfald godt finde temmelig nogle stykker jeg kunne bruge.
Men som jeg i et tidligere indlæg fortalte, så havde jeg et stort ønske, om et helt bestemt par støvler.
Jeg var så heldig at jeg fik fingerne i disse støvler i en super byttehandel med en pige jeg kender, så var min lykke gjort og jeg elsker mine nye støvler, men derfor kan man vel altid godt bruge et par eller 2 mere... :-)
Jeg har fundet et par billeder og genbrugt et par tidligere billeder af støvler der gerne måtte bo hjemme hos os.



Det første billede er af et par jeg meget gerne ville eje, de andre et par manden meget gerne måtte komme på sine fødder og det sidste billede er af det par, jeg var så heldig at få hjem til mig ( mine er bare i mørkebrune)

Jeg vil ønske jer alle et godt nytår og håber på en masse gode trendsales handler i det nye år.

Gitte




Ingen kommentarer:

Send en kommentar