mandag den 31. december 2012

Året der gik

Som nogle nok har bemærket, har indlæg her på bloggen været en mangelvare her i december,
Grunden er helt enkel december er simpelthen forsvundet i julehygge med ungerne, jeg har fungeret som "alenemor" her i december da Pelle har haft 2 job i denne månede, så ham har vi ikke set meget til udover når han har ligget og sovet, inden han igen skulle på arbejde, jeg har haft min sag for herhjemme og hold da op jeg sætter pris på at nr. 2 jobbet ophørte d. 23 december .
Nu er det ved at vende tilbage til normalen igen og roen har sænket sig over det lille hjem.
Men december er også en månede hvor begge mine drenge har fødselsdag så de er også blevet fejret med fest, gaver og hvad der, der til høre.
Men alt i alt har vi haft en rigtig hyggelig julemånede bare med en manglende far desværre.
Og til trods for at jeg skulle nå alt selv, har jeg da nået det, der har bare været ting der ikke lige blev tid til og det var så bloggen der blev forsømt i dette tilfælde.
Men også symakinen har har holdt en pause og min lille virksomhed har også stået stille, så nu glæder jeg mig i den grad til at sparke forretningen igang igen når vi skriver 2 januar. En masse nye vare er klar til at komme online og lige pt. ligger der 15 nye ting klar til salg på bordet ved siden af mig... forårs varerne ligger på tegnebrættet og nogle er allerede kommet gennem maskinen som de sidste 2 dage har kørt ca 10 timer i døgnet..
Men her idag vil jeg trækket stikket og holde en hyggelig fest sammen med gode venner, min svigerinde og min bror og ikke mindst vores tilsammen 7 børn. ( iår håber jeg at Frederikke vælger at sover, da hun åbenbart nægtede det sidste år, hvilke resulterede i at jeg vandrede rundt med en barnevogn det meste at aftnen og natten... SÅ KÆRE BØRN I NAT MÅ I MEGET GERNE SOVE. )
Jeg ser frem til god mad og hyggeligt selvskab.
Når kl. slår midnat vil jeg drømme mig ind i et nyt år med masser af nye oplevelser og håbe at år 2013 bliver et lige så skønt år som jeg alt i alt syntes at år 2012 har været..
Jeg glæder mig over at ha en skøn familie omkring mig, have god til til mine unger og have et job jeg elsker og ikke mindst have min dejlige mand ved min side.  Så mine ønsker for 2013 er at alt dette vil forblive sådan.. 
Sidst men ikke mindst vil jeg ønske alle mine faste læsere et rigtigt godt nytår og et stort velkommen til de nye læsere der har fundet vej frem til min blog mennem året.. Det er jer, der gør det sjovt at blogge, så uden jer ville bloggen nok ikke være her, så et KÆMPE tak til alle jer.
SÅ TAK FOR ÅRET DER GIK....
Nu vil jeg begynde at gøre klar til iaften og så vil jeg glæde mig til et nyt år bliver skudt igang.


En masse nytårs hilsner Gitte

På gensyn i det nye år.

1 kommentar:

  1. Sikke et dejligt år du har haft. Jeg håber, at 2013 bliver mindst lige så spændende. Jeg glæder mig til at se al din kreativtitet. Godt nytår til dig og din familie.

    Kh Mette

    SvarSlet