lørdag den 17. november 2012

Trendsales # 5

Så er det blevet tid til endnu et indlæg om trendsales  læs mere HER
Denne gang omhandler indlægget tøj, det er vist en ting vi alle, uden undtagelse kan forholde os til
i større eller mindre omfang...
Jeg har altid selv været ret glad for lækkert tøj, så da jeg flyttede til københavn i mine yngre dage var det svært at styre sig, specielt da min læreplads lå placeret midt på Købmagergade i indre københavn.
Det blev da også til mange lækre køb gennem årerne, så flyttevognen var af gode grunde en del mere læsset da jeg flyttede retur til odense en del år senere. ( pengepungen var desværre også blevet en del lettere )
Men af helt naturlige årsager blev den lækre garderobe desværre for lille da der inden for 5 år kom 3 børn til.. ( altså de hofter bliver bare bredere)
Det var faktisk efter mit 2 barn jeg blev opmærksom på trendsales.. og sikke en verden der åbnede sig.. ikke mindst til at komme af med ALT det tøj der var lagt på loftet med den label der hed " måske en dag"  jeg fik oprettet en profil derinde og lagt alt det på jeg mente der kunne sælges, og inden weekenden  var ovre var min profil tømt.. HOLD DA OP !!!!!!!!!!!
Det tog mig ca. 2 dage at få pakket det hele sammen og sendt og så stod der jo lige pludselig en del penge på den konto derinde... Jeg var faktisk ret overvælget over interessen derinde fra, så det gav blod på tanden til at få solgt mere ud, både fra ungerne men også mit eget tøj.
Men som mange nok kender til, så var det ikke mig selv jeg fik købt nyt til, men istedet til mine unger.
Men rent faktisk viste det sig, at i min anden søns første leveår gik det lige op med, hvad jeg fik købt og solgt.. En lidt skøn fornemmelse.
Nu efter 3 børn og en masse tabte kilo er det igen mit(imellem min børn) tøj der kan sælges ud af derinde, det er nu også meget rart da det jo så betyder at jeg er tilbage i den størrelse som før jeg fik børn, så nu har jeg igen lyst til også at købe noget til mig selv.
Nu er det bare blevet til en god vane løbende at lægge tøj til salg derinde..
Og tøj der er der nok af med 3 børn i huset..
Du kan se mere om tøj på trendsales her
Jeg har valgt lidt billeder ud af noget lækkert tøj jeg har kunne finde derinde og som da gerne måtte komme herhjem.








Der er bare rigtig mange fine ting derinde i øjeblikket, og jeg nåede da også lige at lave en god handel da jeg susede rundt derinde for at finde billeder. Ha ha  tja det er jo hvad der kan ske.
God weekend derude
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar