torsdag den 17. maj 2012

Så har jeg fået bestilt de fine elefanter.

Som skrevet har jeg fået bestilt en god bid stof af alle 4 farver med de fine elefanter, nu glæder jeg mig bare til at de dem i virkligheden...
Jeg er allerede gået i tænkeboks over hvad de skal bruges til..Og der ligger allerede et par ideer klar.
Jeg skal også have bestilt 1 sæt eller 2 til Frederikke, jeg kan bare ikke beslutte hvilke farver, så nu venter jeg til jeg har set farverne, når stoffet ankommer.  Jeg må have is i maven, for jeg har en lille ide om at det bliver flået væk...  Men skønne det er de nu altså


Gad vide om NT nogensinde har haft så stor forspørgsel på et print ???
Eller om deres forhandlere nogensinde har haft så mange forudbestillinger på sengetøj ??
Eller er folk ved at blive lidt småtrætte at printet??
Ja spørgsmålene er mange om disse vandvittige populærer elefanter.

Men alt andet lige så glæder jeg mig rigtig meget til at modtage alle 4 farver  ( lige om lidt næsten)

Gitte

1 kommentar:

  1. Ja, det bliver spændende... Jeg har også forudbestilt... Ikke til at klippe i dog :)

    KH

    SvarSlet