mandag den 7. maj 2012

babyfløjl jakke færdig til min niece.

Så blev anden jakke til min niece færdig, det har taget lidt tid da varmen har trukket lidt i mig,  Det har været så skønt bare at kunne nyde solens stråler, at man jo nærmest glemmer at få lavet lidt kreativt ved maskinen...
Jeg har bla. fået læst en HEL bog på bare et par dage, med benene smækket op og ungerne legende i haven.. Se det er guf .. Men jeg har i den grad også fået jord under neglene, haven er nu så sommerklar som den kan blive og nu glæder jeg mig bare til at der skal indkøbes sommerblomster...
Så nu har sommeren bare at tage fat og blive her i Danmark for nogle måneder det ville være fantastisk..
Men her en gang billedespam af den fineste jakke..






Jakken er i babyfljøl i mørk lilla den er foeret med gul jersey og småfolk foer i hætten..
Og så skal jeg ellers love for at det tager sin tid af få de 2 slags stoffer til at arbejde sammen..
Men fint det blev det, nu håber jeg bare min niece kan lide den  eller er det hendes mor ????
God aften ude i blogland

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar