mandag den 1. juli 2013

Hallooooo sommer 2013 !!!!!!!

Jeg savner sommer, altså mere end de ca 2-3 sammenhængende dage med + 23 grader vi indtil videre har haft..
Jeg syntes virkelig de har været fedtet med + graderne indtil videre..  Jeg elsker sommer og sol, og elsker bekvæmmeligheden ved sommer, næsten ingen tøj på ungerne, INGEN STRØMPER....osv osv.
Men vigtigst af alt savner jeg ture til stranden og de lange lune aftner hvor vi kan sidde og spise udenfor, helt uden at fryse.
Men forhåbenlig kommer de dage, jeg tror på det !!!!!
Vi var for nogle dage siden på stranden for at spise aftensmad og for at ungerne kunne få lidt luftforandring ved spisetid ( vi var kommet ind i en lidt øv spiseperiode, i ved den hvor ingen af ungerne sad ordenligt ved bordet, og det gik lidt hat og briller i det hele, eller er det kun herhjemme det sker ?? )
Men vi pakkede ihvertfald en madkurv og kørte til Nyborg strand, skyer eller ikke skyer afsted med os....
Vi fik også stranden næsten for os selv, kun et par hundeluftere og 2 andre familier havde trodset de faretruende skyer på himlen og taget afsted..
Men ganske hyggeligt var det og ungerne nød det, de fik da også badet fødderne og kanten af deres shorts.
Men efter ca 1½ time var det bare for koldt at sidde der, så ind i bilen og retur igen... Men vi skulle da ikke kæmpe med bordregler den aften !!!!!!!  Og så var det hele turen værd.
Nu glæder jeg mig bare til flere af de aftner ved stranden, og måske endda være så heldige at vi kan bade også..... KOM SÅ SOMMER !!!!!!!!
Her en flok billeder af en overskyet aften ved stranden og en flok unger der er pænt ligeglade med skyerne.
Og ikke mindst denne super flotte purløg mark vi stoppede op ved på vejen hjem.







Gitte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar