mandag den 22. oktober 2012

Drengebukser igen.

Som nævnt i et tidligere indlæg var behovet for drengetøj i shoppen akut.
Så for lidt siden jeg gik igang med blyant og papir og fik tegnet mig frem til et par bukser som i bund og grund kan bruges som model både til piger og drenge du kan læse om det HER.. det første par blev faktisk lavet til Frederikke da jeg havde en bunke lilla babyfløjl liggende jeg kunne teste det mønstret af på.
Nu er der også kommet 2 drenge bukser ud af mønstret, som jeg måtte arbejde lidt på for at få til at passe til str. 110 og 128 men nu ligger mønstret klar i mange str.
Begge drenge er glade for deres bukser og selvom de er bygget meget forskelligt passer modellen til dem begge.
Her lidt billeder af begge par
de er begge syet i babyfløjl som nok er en af favoritterne herhjemme.






Gitte








1 kommentar: