søndag den 14. oktober 2012

Weekend uden børn og dog !!!!

Denne weekend har jeg virkelig set frem til, for første gang i laaaaaaang tid skulle jeg "alene" afsted eller det vil sige sammen med en dejlig veninde..
Vi snuppede en overnatning på hotel midt i Vejle, ankomst lørdag, lidt shopping og tapas frokost på cafe, der ovenikøbet kunne spises udendøre da solen lunede en flot oktober lørdag op.
Desværre lukkede butikkerne allerede kl 14 men så gik vi bare en tur gennem byen alligevel, og kunne da konstatere at Vejle faktisk er en ret hyggelig by.
Efter en tur op og ned gennem byen tjekkede vi ind på hotellet hvor den stod på et hvil, min veninde venter nemlig en lille pige om mindre end en mdr. så et lille hvil var helt på sin plads..
Om aftnen tog vi ud i byen og spiste, super hyggeligt og dejligt at kunne sidde helt stille uden at blive afbrudt af ungerne der liiige skal noget eller liiiige har noget at fortælle.. Kun min veninde og jeg og vores hyggesnak, det er nu dejligt engang imellem.
Vi sluttede aftnen af med et cafe besøg og en kop latte og så gik turen tilbage til hotellet hvor benene kunne smækkes op.
Øj hvor jeg selv mindes den sidste månedes tid i alle 3 graviditeter.. selvom man gerne vil en masse så er energien og kroppen bare ikke til det og bare det at sidde ret op og ned på en stol det duer heller ikke.
Og for mit vedkommende var det skøn bare at komme lidt ud og hvor alt var afslappet..
Retsen af aftenen blev der bare tøsehygget, indtil øjnene måtte overgive sig til drømmeland.
Dejlig dag og en skøn tradition vi har med en årlig tøsetur sidste år kan du læse og se om HER
Sidste år var den helt uden børn, i år var der næsten et barn med, men det ændre ikke på at det var super hyggeligt og et stille og roligt tempo..
Nu glæder jeg mig bare til at se den lille skønne pige som sneg sig med på tur i år.  :-)
Her en omgang billeder af turen









Dejlig weekend med dejlig veninde og ret sjovt at tænke på at vi har været veninder i over halvdelen af vores liv... tja faktisk siden vi gik i 8. klasse... og det er jo uhhh et par dage siden efterhånden.
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar