torsdag den 24. maj 2012

Indvendige lommer og leg i kasser.

Bloggen bliver lidt forsømt, men når vejret viser sommer på denne fantastiske måde, bliver dagene udnyttet til fulde fem i haven, og når ungerne sover er der ikke meget energi tilbage hos mig,
men jeg lovede at vise de bukser frem jeg har lavet med lommer,.



Det var slet ikke så svært, når først jeg sprang ud i det, så jeg har nu også fået lavet et par shorts til Frederikke med den slags lommer..
Men ellers er dagene blevet tilbragt i haven med vandplaskeri, is spisning, kolde drikke, håndfulde af solcreme.... og hvad der ellers høre sommeren til..
Vi havde også fået nogle store kasser til at bruge som opbevaring ude i skuret, men de nåede bare aldrig så langt, de er istedet blevet blevet "boliger" til ungerne, så nu flytter de ellers rundt i haven..
Og ja drengene har fået hestehaler så nakken kan blive luftet lidt.. heldigvis syntes de det er ok, hå længe det er i haven  hehe..


Jeg håber også i nyder sommeren
Gitte

1 kommentar:

  1. sikke nogle fine bukser... Og skønne hestehale-drenge :) Pelle døjer også noget med varmen under det lange hår - måske jeg skulle forsøge mig med samme trick :) Bare i haven selvfølgelig...

    Kh.

    SvarSlet