onsdag den 16. november 2011

masking tape..

Jeg er idag gået tape amok i køkkenet, jeg har længe syntes at der manglede noget " finish" i køkkenet, og hvad var så mere oplagt end at lege med tape, så det er lige hvad jeg har gjort... samtidig har jeg været skolelærer for drengene, der i øjeblikket går helt i selvsving over bogstaver... vi har hængt denne kæmpe bogstav plakat op midlertidig i køkkenet, så endnu en dag har vi været kreative i køkkenet....
Jeg syntes det er super sjovt, hvor meget effekt et lille stykke tape kan gøre, så jeg tror ikke kun det bliver køkkenet der skal nyde godt af det... jeg går hele tiden og ser muligheder for andre sjove steder det kunne pynte....  
Jeg vil arbejde videre med alle mine hemmelige projekter ( det ene blev faktisk færdigt idag )

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar