tirsdag den 15. november 2011

En skøn kreadag...

Dagen idag blev en rigtig kreadag med ungerne...
De ville lave gerne lave sjove julekort, og jeg klapper bare i mine hænder, jeg elsker når vi kan sidde sammen ved bordet og bruge flere timer på at klippe og klister...
Der blev virkelig givet den gas, og jeg tror ikke der er et sted i køkkenet der går glimmerfri, heller ikke ungerne.
Christian fik også lært kunsten at klippe.. selvom fingerne ikke hele tiden ville sammenarbejde, men klippet det blev der..
Om formiddagen imens drengene var afsted var jeg et smut ude at handle, og faldt over et godt tilbud på maskingtape 4 ruller 20 kr, så der kom lige nogle stykker i vognen, jeg fik samtidig købt færdig til ungernes nissegaver  ( nissen kommer hver dag i dec. med en lille gave  sshhhhh )  i Tiger butikken var der også rigtig mange fine ting, her fik jeg købt et fleece tæppe så jeg kan lune fødderne om aftnen, og en fin lyskæde der nu har fundet bolig i et stort glas på gulvet.
så nu er vi lidt gået i julestemning herhjemme... SKØNT.
også et par pynte svampe kom med hjem.
Oppe på mit arbejdsbord ligger en del projektet, men nogle af dem, er ren hemlighedskrammeri...
Jeg er også meget tæt på at være færdig med et par fede kassebukser til Sebastian. Så de kan nok vises frem inden længe.
Det var lidt herfra, hvor vi så småt er gået i julestemning.....
Gitte

1 kommentar:

  1. Det må siges i hygger, hvor skønt...
    Er også vild med glimmer her, men det er jeg såmænd ene og alene om = manden hader det hehe...
    Nogle fine ting du har fået fingrene i :o)

    SvarSlet