lørdag den 1. oktober 2011

Børnetegninger, nyt stof, og nye Iea Ea busker

Imens ungerne sidder samlet om rundbordet, udnytter jeg roen og planter bagdelen i sædet, ved symaskinen.
De havde fundet farver og papir frem så roen havde ramt det lille hjem..
Jeg brugte noget af tiden på at få syet nogle bukser, der skal sælges, jeg skal også have lavet en del inden 5 november, hvor der i odense bliver holdt loppemarked med mærkevare samt hjemmedesign.
Så jeg håber og bestræbermig på at have en hel del færdigt inden den dato... men i denne omgang blev det til 3 bukser samt et enkelt par bukser der lige manglede det sidste på.

Da jeg på et tidspunkt syntes at der var " for meget" ro på værelset, lavede jeg den klassiske fejl, jeg skulle da lige ind og se hvad pokker de dog lavede... hvornår pokker lærer jeg det dog... IKKE gå ind og forstyrre, det ødelægger jo deres leg... ARRRRR, men denne gang var de dog meget fordybet i deres tegnekunst, så meget at jeg kunne gå ud og hente et kamera for at forevige denne rolige fordybelse...

Frederikke er blevet meget glad for at tegne streger på papir, at hun som det først dagen efter, måtte igang med kunsten igen.
Her tilsidst vil jeg huske jer på at der stadig er et par dage igen til min GIVE AWAY stopper
klik på linket op hop ind og se om det er noget DU har lyst at deltage i .. !! :-)

Min give away her.


Gitte

1 kommentar:

  1. Hyggelig lørdag. :-)
    Og kig lige her:
    http://handmadebyzacho.blogspot.com/2011/10/sa-er-jeg-endelig-klar.html

    SvarSlet