mandag den 9. september 2013

Julegave inspiration, tidlig tjaaa


Ja det er lidt tidligt at gå i de tanker det ved jeg...... Men men men hjemme hos os er det ikke kun julegaver der skal indkøbes i december, jeg er nemlig så heldig at have 2 drenge der har fødselsdag i december også.
Derfor forsøger jeg som regel at gå i tænkeboks et par måneder eller 3 før slagets gang starter..
Men jeg må indrømme at jeg efterhånden syntes at der bliver sværere og sværere at finde ud af hvad pokker de 2 drenge skal have i gaver... Det er bestemt ikke fordi de får nyt legetøj hver månede, men nok mere at de har ramt en alder hvor de egentlig stadig gerne vil lege, men samtidig fylder den eletroniske verden også bare mere og mere... Begge drenge ønsker sig en ipad, men det er nu ikke lige der jeg syntes at pengepungen er rustet til op til jul... og når jeg efterhånden tæller hvor mange forskellige spille/ computer ting der ligger herhjemme syntes jeg godt at ipaden kan vente lidt endnu... ( de er sikkert ikke helt enige )
Men i min søgen rundt på nettet fandt jeg for etpar måneder siden denne her hjemmeside, hvor de sælger legetøj... 
Jeg syntes at der er rigtig meget lækker derinde og fornuftige priser... 
Frederikke som er 3 år elsker at kigge inde på den side, og jeg må give hende ret i at der virkelig er mange fine ting til piger i hendes alder... Men der er bestemt også lige så mange ting til drengene derinde...
Der første mine drenge ønskede sig derinde fra var en mooncar ( vi har en allerede, men det er til tider en kamp om hvem der skal køre på den.) så de mente bestemt at de godt kunne bruge den mooncar med 2 sæder og hvor de kunne hænge en vogn bagpå..... 
Jeg har fundet en del forskellige ting derinde fra som lidt inspiration, men jeg syntes bestemt at i skulle tage et kig derind, der er virkelig mange fine ting derinde...
Alt du ser på billederne kan du finde på deres hjemme side og 
købe det her





Jeg syntes ihvertfald at der er meget lækkert til både piger og drenge, store som små......
Gitte

(dette indlæg er sponsoreret men alle ord og meninger er mine egene )

2 kommentarer:

  1. Hold da op! Der er mange ting at vælge imellem. Det er især en sej løbecykel :)

    SvarSlet
  2. jeg faldt lige over dette blogindlæg på nettet - og kan se at dine unger nu må være ca 5 år - så kunne det jo være det skulle have et nyt løbehjul i føs´da gave :-) http://www.legehjulet.dk/12-lobehjul-billige

    SvarSlet