søndag den 7. juli 2013

Vi i have nyhederne først ??

Hvis du også godt kan li at få nyhederne bare lige lidt før alle de andre, ja så har du muligheden nu..
Jeg bruger facebook som et udstillingsvindue til det tøj der er på vej i shoppen, eller hvad der nu ellers sker af andre spændende ting..
Så hvis du vil smugkigge lidt så hop ind på min side på facebook..
Når jeg rammer de 100 "syntes godt om "  så sætter jeg gang i en give away derinde, så hvis du har lyst, kan du være med til at sætte en give away igang ... 
Samtidig er det for mig en kæmpe hjælp, til at få flere til at kende til mit tøj, da facebook jo får tingene til at brede sig som ringe i vandet..
Så jeg håber vi også ses inde på facebook 

Der ligger også et facebook link ude i højre side....

Gitte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar