torsdag den 27. september 2012

Trendsales # 3

Denne gang omhandler mit trendsales indlæg om skønne fest kjoler.
Endnu engang for at holde en tråd i mine indlæg om trendsales så er det kun "design by me " ting jeg finder billeder af.  Læs mere om hvorfor her HER
Jeg blev faktisk overrasket over hvor mange flotte kjoler der bliver syet af dygtige piger, jeg er endnu ikke sprunget ud i af sy til mig selv endnu, men jeg håber da der kommer en dag hvor jeg går igang.
Det kunne da være super fedt at sy noget lækkert til sig selv. Jeg tror ikke det er modet der mangler til at prøve at sy til mig selv, nok mere tiden og måske lidt interessen.
Men det ændre ikke på at det kunne være lækkert at hoppe i eget design...
Her et lille udsnit af nogle af de fine kjoler.


Det er ikke mine design.....

Men prøv at ta´et kig derind, det kunne jo være at julefrokost kjolen ligger og gemmer sig derinde.
klik HER

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar