fredag den 28. september 2012

Støt brysterne med et pixi etui.

Jeg blev spurgt af Britta om jeg ikke ville  donere en ting til " støt brysterne"  kampagne der køre her i oktober månede, hun forslog at det kunne være et pixietui, og selvfølgelig vil jeg da gerne støtte op om det.  Bloggen hvor i kan følge det hele finder i lige HER
Jeg har det sidte stykke tid fået solgt godt ud af de pixietuier jeg har haft liggende, så jeg har fået syet nogle flere udover de etuier jeg donerede til min nieces børnehave.
Her en omgang billeder af de nyeste på stammen.   Det er det brune som jeg har givet til kampagnen




Nu må vi så bare håbe at alle de fine ting der er lagt ind på deres blog bliver solgt, så der kan komme en masse fine penge til " støt brysterne" 

De ligger alle 3 til salg inde på amio også lige HER
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar