onsdag den 29. juni 2011

cykelløb, sommer, og nyt sengetøj

Så er jeg endelig kommet igang med sengetøjet til Frederikke, alle stykkerne har været klippet for tid tilbage, men nu fik jeg så også syet det sammen.. jeg er selv blevet ret tilfreds, men nu mangler jeg så bare de sidste finesser, men de kommer nok. Jeg har hørt at man ikke må stresse når det er sommer..... undskyldninger har jeg nok af, selvom jeg hader og have halvfærdige projekter liggende, men færdigt skal det nok blive ligepludselig..
Vi får rigtig mange timer til at gå ude i haven, somregel når drengene kommer hjem fra børnehave, er der dømt frugt og drikkelse på et tæppe i haven, ganske hyggeligt og for os en god måde lige af falde lidt ned på efter en dag i børnehaven.. Så bliver der leget derude indtil vi skal spise til aften, til tider kan jeg blive overrasket over alle de ideér de har, når der skal leges, lige i øjeblikket er dyrerne det helt store tema, så i mange af vores bede sidder der gerne et rovdyr på lur... Det kan stadig give mig et chok når jeg om aftnen vander haven og en glubsk tiger dukker frem....
For Frederikke er trampolinen i øjeblikket det store hit, men jeg skal da også love for at den lille pige giver den gas deroppe, og højdepunktet er så, når de 2 drenge kommer op og tumler med .. Den gode gamle motorcykel har hun også lært hvordan man kommer fremad på, så man er ikke rigtig i sikkerhed mere når man går rundt i haven, chancen for at bliver kørt ind i er ret stor, da hun ikke lige har tacklet det med at bremse endnu, men det kommer vel med tiden

Jeg fik også klippet Frederikkes første lokker af den anden dag, det gik rigtig godt og fin blev hun, så nu er lokkerne samlet og gemt i hendes bog.

Sidste weekend tog vi til nyborg for at se DM i landevejscykling, det var en rigtig god dag, hvor vi fik set alle de ryttere vi ellers kun ser i tv og aviser, så jeg gik rundt med Sebastian og tog billeder af de ryttere han på lørdag begynder at se i tvét ... han syntes det var ganske sjovt og det gjore jeg faktisk også... men alt i alt en skøn dag ....
det var lidt fra denne gang..nu vil jeg glæde mig til familien samlet kan holde ferie om lidt over en uge, det bliver dejligt, men i løbet af den næste uge har jeg også lige et par projekter til Frederikkes sommergarderobe der skal afprøves, så nu håber jeg at det lykkedes at nå det, så det måske kan fremvises næste gang... jeg xxx fingre....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar