søndag den 2. januar 2011

farvel december, godag januar !!!

Så blev der tid til at sætte sig ned, og sætte lidt ord og billeder på måneden der gik...
Hjemme hos os er december månede "samlingsmåneden"  2 stk børnefødselsdage og alt hvad der hører til der og så er der selvfølgelig vores årlige julebanko, juletræsfældning, HC Andersens julemarked, juleaften, julefrokost, ovs.  jo vi keder os bestemt ikke, men jeg syntes bestemt heller ikke at vi stresser os igennem måneden, der er tid til julehygge, julekalendre i tv osv. men det er selvfølgelig også fordi jeg går hjemme at tiden ikke bliver stresset..

lidt fødselsdags stemning midt i december.


Men alt i alt har det været en skøn december, der har også været tid til at være lidt kreativ ( det skal der være tid til )   jeg har fået syet nogle lækre busker til begge drenge  og lavet sengebetræk til frederikke´s nye dukkevogn  og så blev der lige tid til at få lavet Christian´s sættekasse til alle han små dyr.  bukserne har jeg ikke fået taget billeder af endnu men sættekassen og betrækket kan jeg vise her .
Jeg kan ellers fortælle at den dukkevogn var en succes hun har ikke lavet andet siden juleaften, end at gå rundt med den... rigtig lille dukkepige :-) 





Nytår er også gået rigtig godt med god mad og skønt selskab...og ikke mindst 6 unger der bare var super søde ...      og så er tilsidst kan jeg så fortælle at vi nu har en lille pige på 9 måneder der syntes at hun allerede skal kunne gå, arrrrr det skal nok blive spændende og ikke mindst bulet og blåt..
Men jeg håber at I også har haft en god jul og et godt nytår.... og ikke mindst er klar til at tage hul på et forhåbenligt skønt 2011...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar