mandag den 17. januar 2011

det var så den weekend

Det er ikke fordi at denne weekend har stået i det kreative navn.
Vi har haft familie på besøg fra sjælland og det har været super hyggeligt, og som regel når det er hyggeligt, ja så flyver timerne af sted og det var lige hvad de gjorde .
Jeg har dog fået hængt den fine ugle uro op over vores puslebord og den faldt lige i lillepigens smag dog er udfordringen med at få hende til at ligge stille ikke ikke blevet nemmere, tværtimod nu er kampen gået ind for at kunne nå at daske til de skønne farvestrålende ugler... 
jeg har også nået at være på en lille shoppetur, hvor der dog også faldt lidt i poserne  jeg fandt bla. den skønneste cardigan samt et par sko til lillepigen ... billede kommer på næste gang da de ikke er lagt på computeren.
Jeg har ellers brugt hele aftenen på at finde rundt i blogland og jeg har da fået lidt mere styr på det ( lidt klap på skulderen) jeg har sågar kastet 3 lodder i en give away  .. jo så langt så godt .





jeg har også fundet lidt billeder af tidligere projekter herhjemme som nu er færdige.. i får lige nogle billeder
Det første billede er en kjole jeg skulle prøve at sy til frederikke og til min egen store overraskelse gik det faktisk godt i første forsøg, og jeg er blevet ret glad for den.
Resten af billeder er ting der nu pynter herhjemme  uglerne er blevet drengenes sovedyr og de er navngivet noget så orginalt som uglebulerne...  :-) 
Jeg håber i alle derud har haft en skøn weekend ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar