torsdag den 5. september 2013

Er dine børn vinterklar ?

Vi er stort set klar til at gå den koldere tid imøde herhjemme, men dermed behøver det jo ikke at betyde  der ikke kan købes lidt ekstra lækkerier ind til skufferne vel ??
Jeg har en stor svaghed for efterårs/ vinter tøj,  de store striktrøjer, cardigans i lækkert blødt strik, og ikke mindst vinterovertøj.
Det har vist også tydeligt kunne ses på ungernes mængder at overtøj de sidste par vintre..
Jeg har dog prøvet at styre mig selv lidt i år, men eftersom at der allerede nu er styr på langt det meste, er jeg bange for at jeg nok liiige kommer til at indkøbe en jakke eller 2 mere inden vinteren for alvor kommer igang.
Jeg syntes også at det er noget skønt tøj rigtig mange af mine ynglings mærker er kommet med til dette efterår.
En af de store fristelser ligger bla. i Magasins børneafdeling, er i.... puuu haaa der er mange fristelser. Jeg har siddet og kigget en del, på en masse ting på deres hjemmeside, det er det gode ved at kende kvaliteten på det man sidder og kun kan se et billede af, men det gør jo også fristelsen til at putte i kurven endnu større ..... Men nu ligger den virkelige Magasin heller ikke langt fra hvor jeg bor, og jeg syntes altså også at det er fedt at komme ind i deres altid farvestrålende børneafdeling...
Jeg har lavet et lille udpluk af det jeg gerne ville have hjem i skufferne til mine unger.
Søger du noget af mærket danefæ kan du købe det her  alt det andet finder du også inde på Magasins hjemmeside.




Føler du dig også fristet til liiige at komme lidt ekstra i skufferne, jeg gør............

Gitte.

( dette indlæg er sponsoreret, men alle ord og meninger er mine egne. )



1 kommentar:

  1. Herhjemme er vi sådan nogenlunde klar, og så alligevel ikke. Måske vi skal en tur i Magasin :-) God weekend

    SvarSlet