mandag den 16. januar 2012

Jeg har klippet og klippet, nu skal der syes.

Hele formiddagen og nok et par timer mere er brugt til at klippe stof til bukser,  6 par bukser og en nederdel er det blevet til, så nu skal der bare syes, det ene par er færdig, et par med de turkise graziela hjerter, som har fået brunt foer og brun ribkant, super fine !
Her i weekenden er der kommet en stor overraskelse som er meget posektiv.. og som jeg virkelig glæder mig til at føre ud i livet,   jeg vil vente med at fortælle hvad det er indtil alting er på plads.. men jeg er ihvertfald selv meget spændt....
Gitte

2 kommentarer:

  1. Hold da op der er noget at gå i gang med jeg skal også have klippet ud til en hel masse. Og tak for DIY på bukserne. Den skal helt sikkert afprøves :o)

    SvarSlet
  2. ja det kan godt se helt voldsomt ud når det hele ligger på bordet, men jeg syntes det er rart at jeg ikke skal klippe ind imellem.. nu ligger det hele der og så er det bare at gå i sving.. :-) jeg er glad for at du kunne lide DIY.. så håber jeg at den er til at forstå når du selv sidder med det i hænderne... god arbejdslyst.

    SvarSlet