onsdag den 27. november 2013

Hvor kan man købe sine julegaver .....

Ja, det kan man jo rigtig mange steder, et af de steder jeg godt kan lide og handle er i Bilka, det har jo i bund og grund nok noget af gøre med at det ligger ca 500 m. fra vores hjem,  men samtidig elsker jeg at kunne finde det meste samme sted, specielt den månede vi går i møde..
Begge mine drenge er december børn så ikke nok med julegaver så skal der også lige være styr på fødselsdagsgaverne...
Jeg syntes til tider at jeg taber overblikket en smule og nok derfor kan jeg godt li´at kunne finde det meste et sted, så listen punkt efter punkt kan streges ud i en butik.
Det gode har også været at mine børn som regel har lego på ønskesedlen og det er jo at finde på hylderne i bilka og tit har de også nogle super gode tilbud på lego..
Frederikke har i år Lego friends højt på ønskesedlen og det har de massere af.
Hun elsker simpelthen det lyserøde univers legofriends har at byde på...
De andre år har det været alt med prinsesser fra lego duplo hun har ønsket sig..
Jeg syntes personligt at det er super lækkert legetøj og så elsker jeg selv at bygge med det, det er som at træde tilbage til min egen barndom....




Alle disse står på Frederikkes ønskeseddel i år ...
Men i det hele taget syntes jeg det er svært at vælge når jeg står foran det, du kan  se udvalget på Bilka.dk
der er både til piger og drenge i alle aldre, og så er der rigtig meget :-)
Og når jeg så alligevel skal have handlet ind, ja så kan julegaverne også blive købt, det er lige noget jeg godt kan lide...

God julegave handlelyst.

Gitte

Dette indlæg er lavet i samarbejde med bilka.

2 kommentarer: