torsdag den 1. marts 2012

Mad i børnehøjde vol. 2

Maden igår aftes bestod af det kolde bord kan vi vist godt kalde det, jeg er personligt glad for rugbrød, så for at pimpe det hele lidt op, blev det severet lidt hyggeligt for de små børne fingre... Og det var virkelig en succes, ALT blev spist op, og så er der jo virkelig noget ved det...!
Fadet bestod af noget blandet pålæg, lune deller, lun leverpostej, æg og noget blandet grønt.
Men jeg tror det de syntes er sjovt, er det at de kan sidde selv og vælge når det ligger foran dem...



Nu vil jeg se om jeg ikke kan nå lidt inden alle ungerne skal hentes... Frederikke er ved at blive kørt ind i vuggestuen, og det går egentlig ok, men det kan jo svinge fra dag til dag, så jeg ved ikke med sikkerhed hvor længe hun skal være der, Men ellers har hun fri alligevel kl 12.00  så mon ikke hun holder ud dertil.
God dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar