mandag den 4. juli 2011

Elsebeth Gynther inspiration

Her de sidste par dage har jeg arbejdet foran symaskinen, med et mål, at lære at sy foer i, det har irriteret mig længe at jeg ikke har kunne lure fidusen.. MEN nu er det lykkedes, endelig...
Jeg har fået syet en bluse med inspiration fra Elsebeth Gynther´s mønster, samt en forårs trøje/jakke som netop blev min første kreation med foer i.
Det er den nederste som er med foer, det var slet ikke så svært da jeg først fandt ud af det, så nu skal jeg straks igang med en ny jakke ud fra næsten samme mønster..
Herunder et billede af hvad man kan bruge tiden til når man venter på bussen.... ganske underholdende med et snegleløb...

Jeg kan da også se at hatten er sat til siden , mon det er for bedre at kunne følge det lynhurtige løb ????

Gitte

1 kommentar:

  1. Så vildt alt det du får syet :-) Jeg har også lært alt mit ved bare at prøve og man finder jo stiller og roligt ud af mere og mere - det er da lidt sjovt:-)

    Knus

    SvarSlet