torsdag den 23. december 2010

dagen før dagen..

Sikke en morgen vi vågnede op til her, vi kunne dog lige åbne vores dør men første skridt udenfor, vidnede om en voldsom omgang sne natten til idag.. jeg tror godt nu, vi kan garentere ungerne endnu en hvid jul.  Ligesom da jeg var barn, eller rettere som jeg selv husker det, for efter lidt kiggen på nettet har jeg da fundet ud af at der kun har været 3-4 af den slags...
Men sneskovlen er da ihvertfald blevet brugt flittigt idag.. da vi bor for enden af et lukket vænge tja så skal der jo skovles hele vejen ud af vænget, dog har vi et par hjælpsomme naboer der giver et nap med...


men jeg kan da lige vise et vaske ægte jule stemnings billede.

Men vi kan også sagtens sidde og nyde det smukke landskab, for vi skal holde jul kun få km. herfra så ingen trafikale problemer for os..  
Men i ønskes en rigtig glædelig jul ...... men alt hvad den bringer af sne problemer, dejlig julemiddag og et par godt fyldte julemaver...
GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN.

Gitte

1 kommentar:

  1. Hej Gitte

    Nej hvor hyggeligt du har startet din egen blog.....velkommen til Blogland :-) Det er virkelig en tidsrøver af rang men jo også vildt hyggeligt og meget inspirerende.

    Vi er ikke helt sneet inde endnu - men her er alligevel godt nok meget sne....ja så blev det også hvid jul i år. :-) I må have en fantastisk aften og mange tak for jeres julekort også.

    Kæmpe juleknus fra os alle

    /Mette

    SvarSlet