mandag den 25. februar 2013

Trendsales # 8

                Smykker kan man få for mange af dem ? nej vel... !!!???

Jeg elsker smykker, og syntes at de kan være med til at give prikken over iét på et ellers alm sæt tøj..
Der findes så ufattelig mange forskellige former for smykker og egentlig er min stil meget bred jeg har købt smykker lidt efter hvad det har skulle passe til og i hviklen anledning...
Men jeg syntes også det er sjovt at finde nogle som ikke er masseproduceret men er lavet af en der havde hjertet med undervejs.. jeg har lige som i alle mine andre tråde om TRENDSALES  været inde og finde smykker under "design by me" en kategori jeg bestemt kan anbefale at i prøver at klikke ind under, der findes så mange flotte ting som folk derude selv sidder og laver.
Jeg kigger som regel under design by me, før jeg kigger under de mærker jeg kender jeg syntes det er ret facinerende at se hvad folk får lavet af flotte ting...
Men her lidt billeder der fangede mig inder kategorien  http://www.trendsales.dk/nfo/smykker










Jeg syntes alle de er super flotte, og  meget forskellige stilarter, men så er der jo også noget til forskellige anledninger.....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar