torsdag den 28. juli 2011

sommer, vand, og hama perler.


Så fik jeg endelig syet en kjole til min niece, hun var selv over og vælge stoffet i butikken, på den måde var vi helt sikre på at hun fik lige hvad hun ønskede sig.... og åbenlyst er hun meget glad for farver, jeg syntes den er blevet rigtig fin, og glæder mig til at give den til hende imorgen... så må jeg se om hun bliver glad for resultatet...
Vi har også fået tid til indehygge, med det øv vejr vi har haft en del af, så vi har fået leget lidt med perler
tegnet og set nogle Disney film... Jeg har fået syet en del   så lidt fordele er der ved øv vejr...
Men vi har i den grad også nydt solskinsdagene udenfor...





Et stykke hjemmelavet vandrutchebane ... det var bare sagen.


og bagefter en tur i mudderbad....

En tur i Odense Zoo har vi også været.. alletiders og absolut anbefalesværdigt...


Legepladserne var også et super hit..

og så var der bare mange fine ting og detaljer ud over dyrene at kigge på ..
Sidst og ikke mindst så har jeg fået lavet denne jakke/trøje til Frederikke ud fra et mønster fra Elsebeth Gynther  ... 
Imorgen står den på indkøb af skoletaske til Sebastian, da den store dag snart står for døren... 1. SKOLEDAG.....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar