fredag den 26. august 2011

Sy fredag.

Idag stjal jeg mig et par timer foran symaskinen ( ren afslapning ) Frederikke var lagt ud for at sove til middag og drengene havde sat sig godt tilrette foran Wii én, den har været pakket væk siden marts, da gik den på forår/ sommer ferie..  Men idag fik de lov til at spille lidt da Sebastian desværre stadig er syg, eller rettere sagt, sat godt til pgr. det fugtige vejr. Så stemningen var super da de fik lov.. og så blev der ellers kørt mario kart til den store guldmedalje.
Men jeg nød bare at sidde og sy, jeg fik kjolen, jeg var igang med, færdig og så fik jeg syet en hue som skal i brug her til efteråret..  drengene var ret vilde med huen, så de har hver bestilt en til dem selv...
Men da "modellen" skulle prøve sin nye hue var der intet at stille op NEY NEY = du kan godt glemme det mor....  Så jeg fik pustet en ballon op der måtte agere model istedet.  ;-) 
Jeg syntes nu ballonen udgjore en ganske udemærket model... + ingen brok.
Kjolen blev som sagt også færdig, det er mønstret af Elsebeth Gynther, kjolen med bindebånd, men istedet for bindebånd har jeg lavet den med skålukning, med en knap i, da Frederikke finder båndene meget spændende og bliver ved med at hive dem op.

Nu vil jeg læne mig roligt tilbage i sofaen og nyde det er weekend...
God weekend alle sammen.

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar